پورتال فناوری اطلاعات

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

فرآیند درخواست زیر سایت جدید در پورتال دانشگاه  

 
۱.      ارسال درخواست ایجاد زیر سایت جدید به معاون توسعه مدیریت و منابع  
 
۲.      تایید معاون توسعه و ارسال درخواست به مدیریت فناوری اطلاعات  
 
۳.      آماده کردن اطلاعات در قالب فایل ورد و پی دی اف توسط درخواست دهنده  
 
۴.      آماده سازی زیر ساخت های لازم توسط مدیریت فناوری اطلاعات  
 
۵.      بارگذاری اطلاعات درخواست دهنده توسط کمیته وبومترک